A Les Corts Tot exterior, moblat, 4 habs,2 banys, terrassa i parquing

Pis de 107 m2 construits de 4 dormitoris, 2 banys complets, cuina de 14m2 i tot exterior. Molt sol i moltísima llum natural a tot arreu. Disposa de una terrassa de 10m2 amb vistes a la mateixa travessera de Les Corts. calefacció amb radiadors, aire condiconatv a tot el pis. És tracta d'una obra seminova, amb acabats moderns. A 5 minuts de l'Illa i del centro comercial Corte Inglés de Diagonal. Metro Les Corts.

1a linea de mar, espectaculars vistes!!!

Apartament a primera linea de mar, amb saló menjador i terrassa amb espectaculars vistes al mar, a la Bahia de Palamós i Torre Valentina. La platja està només creuar al Passeoig Maritim de Sant Antoni de Calonge. Disposa de 2 dormitoris dobles, ascensor y traster a la mateixa planta de l'entrada a l'habitatge. Un apartament mols agradable per gaudir-ne tota la temporada, o els caps de setmana.

Pis de 4 hbs, asc, exterior i balcó

Piso amplio de 4 habitaciones, exterior a calle, y balcón. Tiene un comedor con mucha luz natural y posibilidades de ampliarlo derribando un tabique de una de las habitaciones individuales. ASCENSOR. Cocina con galería, y dormitorio principal también con salida independiente a balcón, desde donde se ve la marquesina de Via Julia. Edificio con rampa adaptada. ¡Buena inversión! El piso ha estado alquilado hasta el mes pasado. Todos los suministros están al corriente.

Gratis el Certificado Energético y la Cédula de habitabilidad


Le regalamos la cédula de habitabilidad y el certificado de eficiencia energética si nos trae para vender su propiedad.

Quienes somos

Mayte Montes

Mayte Montes

Socia fundadora
"Su confianza merece nuestra total implicación"
Estrella Méndez

Estrella Méndez

Socia fundadora
“Es un lujo ver cómo se iluminan los ojos, cuando conseguimos cumplir tu sueño”

Nuestro principio fundamental



Tratar a las personas como nos gusta que nos traten

Contactar

© 2019 inin.cat